telefon

041-650-521

Email

info@teh-dom.si

Delavnik

Pon.-Pet: 8-16 Sob.: 8-12ih

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino upravlja podjetje Teh dom Viljem Pestotnik s.p. Vodnikova ulica 003, 1230 Domžale (v nadaljevanju »ponudnik«).

Podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI63666634

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika spletne strani ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

CENE

Cene izdelkov v spletni trgovini so za posamezen kos in navedene v evrih (€) in že vključujejo 22% DDV (davek na dodano vrednost).

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Artikli, ki so označeni (na voljo po naročilu) nimajo določene cene in je potrebno pridobiti ponudbo.

Cene veljajo v primeru plačila z spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

DOSTAVA

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS Slovenije . Za naročila nad 150€ je dostava brezplačna, za naročila vrednosti do 150€ pa se obračuna strošek dostave v višini 5,5 € z DDV v primeru plačila po ponudbi. Strošek pošiljanja z odkupom blaga pa se obračuna v višini 6,5€ z DDV. Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije. Dostava izdelkov je možna samo na področju Slovenije.

NAKUP

Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb “Dodaj”. Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina. Če želite odstraniti, zmanjšati ali povečati naročeno količino določenega izdelka, boste to uredili v Košarici.

Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na Košarico ter gumbom “Na blagajno”. Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

  1. korak – pregled naročila
  2. korak – izbira načina dostave
  3. korak – izbira načina plačila
  4. korak – pregled naročila; na tem koraku lahko preverite pravilnost vseh podatkov
  5. korak – zaključeno naročilo.

Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. S klikom na gumb “Oddaj naročilo” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Zgodovina nakupov. V primeru, da želite vpogled v zgodovino nakupov, se prijavite v spletno trgovino in desno zgoraj kliknite na “Moj profil”. Zgodovino vaših dosedanjih nakupov najdete pod zavihkom “Moji nakupi”.

NAČIN PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Če se odločite za plačilo po povzetju, potem boste skupaj s paketom prejeli račun, ki ga boste poravnali dostavnemu uslužbencu. V tem primeru je znesek pošiljanja z odkupom 6,5€ z vključenim DDV.
  • Predračun (plačilo po predračunu – nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se ne kreira avtomatično, ampak vam ga posredujemo mi). Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti podjetja Teh-dom Viljem Pestotnik s.p..
  • Paypal  Če se odločite za plačilo Payalu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se ne kreira avtomatično, ampak vam ga posredujemo mi). Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti podjetja Teh-dom Viljem Pestotnik s.p in se ne odpremi. V primeru, da označite brezplačna dostava in vrednost nakupa ne dosega 150€ z DDV, boste strošek dostave plačali dostavni služi po njihovem veljavnem ceniku. V primeru, da blaga ne prevzamete, krijete strošek dostave in vračilo blaga do prodajalca v celoti iz še plačane kupnine.

Obveščanje o nezaključenem nakupu s storitvijo CARTFOX

Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve CartFox, vključujejo:
– e-poštni naslov;

– telefonsko številko;
– informacije o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov
in/ali telefonska številka;
– informacije o pošiljanju sporočil:
o vrsto sporočila (SMS, aplikacija za neposredno sporočanje (vrsta aplikacije), epošta);
o datum pošiljanja;
o čas pošiljanja;
o vsebino poslanega sporočila (npr. obvestila v zvezi z nakupom, zapuščena košarica,
obvestilo o popustih itd.);
– podatek o nedostavljenem sporočilu (datum in čas prejema obvestila o nedostavljenosti);
– podatke o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni košarici, nakup znižanega
artikla ipd.).
Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se samodejno posredujejo skupnemu
upravljavcu.


Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve CartFox je:
a) Privolitev, ki služi za obdelavo osebnih podatkov tistih posameznikov, ki so podali
privolitev za prejemanje elektronskih sporočil.
b) Zakoniti interes, na podlagi katerega upravljavec obdeluje osebne podatke v okviru
storitve CartFox samo ob spodaj navedenih predpogojih:
– posameznik je dodal vsaj en artikel v košarico znotraj spletne trgovine;
– posameznik je posredoval svoje komunikacijske podatke (e-poštni naslov in/ali
telefonsko številko);
– sporočilo vsebuje besedilo v zvezi z (morebitnim) nakupom posameznika.
Namen obdelave osebnih podatkov je obveščanje posameznika o njegovem
(nameravanem) nakupu, saj sporočila, ki so poslana preko storitve CartFox, vsebujejo
naslednje podatke:
– potrditev naročila;
– aktualne informacije o dostavi;
– račun po opravljenem nakupu;
– opomnik o zapuščeni košarici.
Primarni namen teh sporočil je transakcijsko komuniciranje. Sporočila so namenjena
obveščanju posameznika o poslovnem odnosu z upravljavcem ali naročnikom (npr.
obvestila v zvezi z nakupom).
Prejemnik se lahko odjavi od prejemanja sporočil storitve CartFox z uporabo možnosti
odjave v posameznem sporočilu, ki ga posamezniku pošlje storitev CartFox. 

ČASI IN NAČINI DOSTAVE

Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 10 ure bodo realizirana še isti dan, če je blago na zalogi.. Naročila prejeta po 10 uri bodo realizirana naslednji delovni dan.

Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Pogodben partner dostavi 95% pošiljk že naslednji dan, pridržuje pa si pravico dostave v roku 3 delovnih dni.

VRAČILO BLAGA

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA V 14 DNEH

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 14 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga in sicer preko kontaktnega obrazca, blago pa vrniti v nadaljnih 14 dneh.

Blago morate vrniti v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Teh-dom Viljem Pestotnik PE Domžale, Savska cesta 1, 1230 Domžale. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 15 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik.

Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

GARANCIJA

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

STVARNA NAPAKA

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

O morebitni stvarni napaki mora kupec ponudnika obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec obvesti ponudnika o napaki preko e-maila info@teh-dom.si  skupaj z natančnim opisom napake.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina je last podjetja Teh-dom Viljem Pestotnik s.p., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja Teh-dom Viljem Pestotnik s.p. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja Teh-dom Viljem Pestotnik s.p.

Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine. Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.